Snabba val - Snabba cash?!

Flexibel - ett ord som arbetsgivare gillar att ha med i annonser och som verkligen passar in på mig idag.

Kommer till hotellrummet och möter de tre kvinnor jag ska sminka.
Där får jag reda på att de kommit överens om med min kund att jag inte bara ska fixa make-up utan även deras hår! ... Eh..ok..

Tänk snabbt!
- .. Har ni tillgång till bil?
Perfekt. Vi åker hem till mig och hämtar saker så vi kan fixa ert hår. 
25 min senare är jag tillbaka i rummet och står och fixar första kvinnan.

3h. 3st hår OCH make-up.
Plus en kille som ville ha hjälp med att fixa sista touchen för att lika Magnum.

Ingen bra stol, inga lampor.. Fantastiska förutsättningar.. 
Men det gick. Och de var supernöjda.

Check.
Klapp på axeln Jenny, du är grym!
Å så blev det lite mer klirr i kassan.



Idag ska det clownas och Hello Kitty'as,    å på söndag ska Draculaura få gå på lokal.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0