Så var det helg.. Eller?

Första veckan där vi kört 5st föreställningar istället för bara 4st är till sin ända.
Bussen har satt sig på tvären några gånger, men med den fantastiska publiken vi är bortskämda med har det ändå funkat bra trots några scenstopp här och där.

Rösten är ok. Har ju inte så jobbiga partier att sjunga när man som jag oftast blir placerad som alt.
Dessutom har jag ju varit på två (!!) massagebehandlingar under veckan.



De här tre dagarna som jag är ledig ska jag jobba en massa... Ha ha!
Mån = fixa noter till masterclassen och ha ballongworkshop med Tina som jobbar för mig med Kalasklart.
Tis = möte med potentiell ny kund för Kalasklart
Ons = Masterclass för Vivian Reed!!

Ingefära, citron, spenat och äpple blir det i mängder så jag fortsätter hålla alla basilusker borta!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0