Är gräset grönare?

När jag kom hem efter föreställningen och skulle ställa in min cykel på garderoben pratade jag plötsligt högt för mig själv.
Jag gör så ibland, har alltid gjort, när jag behöver lufta nåt och diskutera det med mig själv.

Nu gällde det i höst.
Jag har redan fått ett till musikaljobb (som inte är officiellt än) men plötsligt efter att ha varit väldigt proaktiv sitter jag nu och väntar på att några män i landet down under ska bestämma sig om de gillar det jag filmar in i repsalen på teatern.
Det är helt sjukt spännande.

Men är det dumt att jaga nytt när jag redan har ett jobb?
Är det verkligen grönare på andra sidan?

Testar jag inte får jag aldrig veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0