NYC calling!

Nog fasen har jag all rätt att vara stolt och klappa mig själv på axeln efter gårdagens mest intressanta telefonsamtal.

Jag missar ett samtal på mobilen, ser att det är från NYCoch tänker.. Eh.. Va?
Mina kollegor varnar mig för sk "Kongonummer" när jag ringer upp och möts av en kvinnoröst.

-Hi,  I just missed your phonecall an hour ago..
- I called a cab, is it you?
- No... I'm calling from Sweden..
- Jaha, Hej! Jag skulle vilja boka en clown till nu på lördag!

Då vill hon överraska sin väninnas son på hans födelsedag med besök av en clown, å hittar till Kalasklart, hur coolt är inte det?!

Just nu blir jag nedringd och mailbombad med förfrågningar.
Det är fantastiskt, men trist då jag måste tacka nej väldigt ofta då jag inte har personal som kan åka på uppdragen.

Om Kalasklart nu t.om har nått över Atlanten är det snart dax för mig att sätta in en annons och söka personal.
Coolt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0