En lyckans ost!

Man drömmer och önskar och plötsligt slår det in.

Under de senaste två åren har jag bestämt mig och det har hela tiden gått som jag velat. Är det bara ren skär tur eller har jag förstått hur jag ska göra?!

Här sitter jag i en loge på Göta Lejon och får göra det jag älskar allra mest.
Musikal. Jag får sjunga och dansa, jag får folk att gapskratta och jag får jobba med begåvade och på alla sätt fantastiska kollegor.


Danmark och Sverige.
På stora ledande scener.
Med stående ovationer efter varje föreställning.
Det är lätt att bli bortskämd..

Men fasen vad jag är värd detta.
Som jag jobbat, och jobbar, för det.


Den där passionen.
Jag älskar dig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0