Äppletelefonen.

Lita på din intuition hette det ja...

På väg till toaletten kommer en tanke till mig att det kanske är dumt att ta med sig mobilen. Varför vet jag inte, men väl inne på toa slår mig tanken igen att mobilen kan ju hamna i toaletten. Därför lägger jag den i min ficka på byxorna, men ångrar mig raskt då den borde ligga mer säkert i min större ficka i min tröja.

Sagt och gjort.
Jag ska vända mig och spola, och vad som händer går ju att räkna ut med baken...
Klart att mobilen åker ner i toan!!
Klart att jag får gräva efter den!!

Vad är det med den här intuitionen?!!
Det är som att det jag tänker inte får hända, händer.

Så nu ligger den i en burk med ris, i hopp om att den ska torka och bli som vanligt.

Kämpa min lilla äppletelefon. Kämpa.
Jag lovar att inte göra om mitt misstag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0