Love never dies

Packa, ut till Arlanda, flyga, åka tåg, gå 6 våningar upp till ett torn på Det Ny Teater och sjunga 3min, svara på en massa frågor, gå på Strøget, åka tåg, flyga, åka hem till söder.

Jag drog till ett soligt Köpenhamn i 4h igår( kunde varit tre men jag ville ha lite marginal..) för att gå på audition till "Love never dies" som ska upp på teatern i oktober.
Efter mitt framträdande blev det frågestund där de frågade om allt från hur det är att vara Fältartist till om jag kunde flyga och spruta eld.
Koreografen ställde sig bredvid mig för att kolla av nåt ...?
De sa att de var mycket nöjda, och jag hoppas det bär frukt då det där tråkiga Nej tack! tyvärr kom från Hair i Åbo i fredags efter att ha hängt med in i det sista.
Å det där med att vara kvar till sist men falla på målsnöret har jag tröttnat på efter att ha levererat på en hög ställen det senaste tiden.

Vi väntar, fokuserar och hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0