Vi andades musikalen

Min första musikalroll var i Grease.
Det var en fantastisk upplevelse och jag fick vänner för livet, det är det som är det magiska med uppsättningar där man lever och andas tätt inpå varandra under en längre tid.
Med samma driv och mål var vi musikalen.
Det var uppträdande på Fashing och Råsunda i Stockholm och på en massa olika ställen i Norrköping.
Intriger och kärleken sprudlade och publiken älskade oss.
Det var tider det!

Snart ska jag göra mitt första proffessionella musikaljobb.
Jag kommer få nya fantastiska kollegor och få vara med om massor med händelserika dagar och föreställningar.
Å vad jag längtar tills vi sätter igång och repar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0