R.E.S.P.E.C.T

Två fantastiska kvällar med fullt dansgolv och skrålandes euforiska killar, tjejer, gubbar och tanter - det är resultatet från helgen.

Båda dagarna var även veckans after ski band uppe och lyssnade på mig, å äntligen har de respekt för mig. Inget mer klappande på huvudet eller annat tramsande som det varit.
- Vad grymt bra du är. Shit vilket hästjobb du gör. Det är inte bara att dra av lite låtar i nästan två timmar helt själv. Grymt bra!
Ja så sa de till mig.

Å fortsatte...
- När ska vi festa ihop då?

Jaha. Där ser man.
Är vi bundisar nu?

Jag är inte den som är den.
Fram med kardan!

Dessutom var Emmy med upp.
Göttans säger vi om det.
Vänskap köps inte med smicker - där handlar det om ömsesidig respekt.
Från början.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0