Reklam & PR

...är en kurs jag skulle vilja läsa på SU. Tyvärr går den inte nu till våren, men till nästa höst kanske.

Träffade en gammal kollega som sa att han tycker att jag är bra på marknadsföring. Han jämförde med sig själv, å då är han väldigt produktiv, och var imponerad. Sånt är kul.
Jag har alltid hållit mig flytande, och det med jobb inom de branscher min passion finns, underhållning och service.
Jag är övertygad om att det går, å om jag nånsin skulle vakna upp och inte känna som jag gör, Då får jag tänka ut nåt annat.

Reklam & PR...Snart syns jag i tvprogrammet "Svagaste länken" och förhoppningsvis i ett program på SVT lite längre fram.
Jag gillar tv. Kanske ska utforska det lite mera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0