Asterius Eventertainment

På fredag ska jag på kurs och lära mig ännu mera om det här med att starta företag. Jag tänker suga i mig all information som jag bara kan, för nu börjar det verkligen brinna i knutarna.
Jag måste starta eget!

Asterius Event & Nöjesproduktion eller
Asterius Eventertainment.
Känner mer för det sista tror jag.

Har ännu en gång blivit uppringd av ett av Nordens största eventföretag som vill ha hjälp med att ordna underhållning. En julsångssjungande kvartett är önskemålet den här gången.
Å nog borde jag få ihop detta.
Offerten ska presenteras imorn.

Jag får sova på saken.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjoho! Du kommer fixa det brilliant! KRAM

2011-11-29 @ 21:46:40
URL: http://www.annanygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0