Du är antagen!

Hur kommer det sig att man ibland är supereffektiv och sen helt plötsligt inte får nåt gjort?
Tycker att jag har suttit här framför datorn flera timmar nu och fixat och trixat, men något resultat har jag inte än... Suck. En hel arbetsdag, utan varken rast eller ersättning skulle man kunna säga. Är det rättvist? Eller rätt?
Jag har sagt det förut. Bara jag själv kan göra något åt det. Kanske göra ett schema som man hade i skolan där tidsangivelserna står. Med en klocka som tickar och som ringer när det är dax att ta rast och sluta för dagen.
Fixa egna hemläxor.
Bli min egna lärare. Eller iaf se till att det blir gjort.
Där damp det ner nåt i brevlådan. "Du är antagen till kursen där du bestämmer innehållet, målet och resultatet!".
It's time to wake up from dreaming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0