Ny garderob!

Åh vad jag älskar kläder. Jag får aldrig nog. Det får däremot min garderob... Den är smockfull av underbara plagg. Utanför ligger en hög andra plagg som är lika fina, men som liksom inte riktigt får plats här i min lilla lya. Tur att jag har ett stort förråd och massor av bra lådor att sortera i.

Just nu ser det ut som att jag ska flytta eller nåt med kläder överallt. Lådor, väskor, kartonger... Men ikke. Jag ger mig själv en "ny" garderob genom att ta fram plagg som passar de kommande 4 månaderna och sorterar bort de som jag tänkte använda först till kommande höst. Jag hittar gamla favoriter bland mina kläder och får små lyckorus.

Uttrycket "ut med det gamla - in med det nya passar inte riktigt in. Men nästan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0