Det närmar sig!

Har hunnit jobba med både Olay och Björn Axén under veckan som gått och har fått se snatteri rätt framför ögonen. En kille i 30 års åldern stal 6st parfymer, så många tomma kartonger hittades iaf i butiken efter honom, och helt iskallt försökte han kränga dom vidare till butikspersonal lite längre bort i centret. Helt sjukt!
Sen är det ju alldeles för lite gala i mitt liv tycker jag, men imorn smäller det! Guldbaggegalan here I come. Har inte bestämt än vad jag ska ha för hår eller skor så det får bli under dagen. Klänningen är ju klar sedan länge och det känns bra.
Har letat hemsideprogram som en tok för att kunna slänga upp en provisorisk sida men inte hittat nåt jag riktigt förstår mig på. Det finns visst nåt i macdatorer men inget i min pc. Men det är ju inte förrän på tisdag som jag verkligen behöver ha den uppe.
Det närmar sig med stormsteg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0