Egoboost

Kan det vara så att jag har bestämt mig för en låt att sjunga..?!
Ja, men kanske är det så.
Egentligen spelar det nog rätt så mindre roll,
om det de gillar en så gör det, annars är det bye bye.

Hade lite egotid mellan sångövningarna och gick på AHA-ansiktsbehandling. Det var en mycket skön timma som passerade och nåt jag var välförtjänt. Nästa vecka är ett besök hos frissan inbokat, har dock inte bestämt om det blir klipp+färg eller klipp+slingor... Ville ju helst fått det fixat innan tisdag då jag ska axla rollen som frisörska i inspelningen av Arne Dahl, men det får gå ändå. Min käcka utväxt får fixas till med ögonskugga eller nåt.

Egoboost = good shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0