525 600 minuter

Vad gör du nästa år?
Vill du vara med då med?!

Vad säger man?
I dagsläget är min agenda tom nov/dec 2012. Men jag tänkte fylla dom med en massa jobb, för oj vad folk vill göra av med pengar såhär innan jul.
Det är verkligen Big business för julshower.
Å varför inte mjölka kon när hon så snällt står där och ber om det.

Asterius Eventertainment ska producera och leverera underhållning så det står härliga till!
Stallet ska fyllas med kunskap, talang och glädje.

Om jag tackade ja?
Vi kan diskutera. Jag har en massa idéer inför nästa år blev mitt svar.
2012 - Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-11 @ 01:33:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0