Tyvärr

Gymmet nästa, och då bara armövningar! Det är väl så min vecka får se ut efter dagens försök till att åka vattenskidor. FY sjutton vad jag var dålig på det.
Jag kom ju inte ens upp!
Kallsup, vatten i näsan, skidor som flyger av, underarmar som värker... Envisheten som skriker inom mig och släpper ut okontrollerande ljud - allt detta i ett underbart landskap ackompanjerat av fågelsång.
Den där rampen fick stå där. Själv. Jag kom då inte upp på den. Å inte kommer jag klara det nästa vecka heller. Inte ens med 1000% mer envishet. Det går nog fasen inte, hur mycket jag än vill. Vattenskidor är, än så länge, inte min sport. Tyvärr.
Kan ju inte vara bra på allt.
Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0