Det gör ont. Så ont.

Jag skrek ut min smärta så att hela Gullmarsplan hörde det. Kan hända att det till och med hördes ner till Hammarbyhöjden, det är lite oklart.
Fy fabian vad ont jag har i mitt lillfinger efter att ha fått en sticka in under nageln, och det precis innan jag skulle iväg och vara pirat på ett kalas.
3st bedövningssprutor,bortklippt nagel och några primalskrik senare sitter jag här med fingret inlindat och ett paket Alvedon framför mig.
" Det kan blir värre, eller lite bättre, precis som i verkliga livet..."
Så sa sköterskan till mig.
"Gå tillbaka till SÖS om det blir värre och svullnar upp"
Jo, jag tackar.
Just nu gör det ont. Så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0