Spring i benen

Har jag haft hela dagen idag. Jösses vad jag har sprungit. Än hit, än dit.

Först skulle jag på streetdance pass tänkte jag. Tyckte inte att läraren för passet såg särskilt "streetig" ut, men gick ändå in i rummet och gav honom lappen. Dock förstår jag att jag gått in i fel sal när alla de andra tar fram varsin yogamatta och sätter sig på golvet. Springer med andan i halsen och letar mig fram till rätt sal å kör en timmas street där jag känner mig lagom cool och sexig i danssalen.

Spring i benen behövdes även på kvällen på det stora Globengolvet. Jag var helt blöt av svett efteråt, så duschen när jag kom hem var verkligen efterlängtad! Spring, spring, en hel dag. Det måste ju ge resultat.

Beach 2011 - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0