sk. kändisar & deras fester.

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera mig.
Särskilt nu med när jag varit på sk. kändispartaj å allt med.

  • 07:15 samlades en massa brudar vid Stureplan ( såklart ) för avfärd
  • På med top, keps å regnjacka. Själv var jag viking och körde utan jacka.
  • Blev caddie till Jessica Almenäs i 8h!! Trevlig prick med en grym swing.
  • Vid varje hål fanns det gott. Champagne, giveaways, godis, lyxburgare
  • Gratisdrinkar.Plockmat. Mingelfotografer. Prisutdelning. Uppträdande. Röj.
  • 02:30 ville jag egentligen inte sova, men det ville min kropp.


    Sponsrat till max var tävlingen. Grymmaste priset, som dock ingen vann då det krävdes en hole-in-one, var en BMW!! Fatta. 500 000kr går den på. Men det var ju även en massa resor till Thailand, kameror, kompletta golfutrustningar, underbara sängar och friggebodar för att nämna lite som folk fick med sig hem. Ja, och på festen var det även auktion på Zlatans signerade Barcelonatröja!!
    Det bästa var att pengarna som de fick in genom att folk hamnade i bunkrar, vattenhål och på auktionen gick till organisationerna " Min stora dag" och "Tummeliten". Den där Christos kan sin sak!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0