Pippi på fåglar

Tjohoooo! Jag fick rollen i reklamfilmen som jag provfilmade för. Så nu håller de på och syr en fågelkostym till mig som ska provas på tisdag. Min tolkning av "seriös fågel som övat på sin dans" gick hem både hos kunden som castingansvarig. Vad ska man säga. Konst kanske.

Var även på ett mycket intressant möte på AF Kultur, där jag fick reda på att blanketten jag väntat på i 3 veckor, och som en av cheferna påstått sig skickat till mig (vi har pratat i telefon 4 ggr att hon har skickat iväg den) inte existerar överhuvud taget!!!

En stor lögn alltså.
Hm... Vad händer om jag som arbetssökande ljuger om nåt, exempelvis påhittade studier eller jobb? Rycks det på axlarna då? Sopas under mattan?
Skulle inte tro det.
Men nu är det lilleputt mot Goliat, å då gäller visst andra lagar och regler.

Driftig fick jag höra att jag vara, å att jag skulle ha en eloge för det.
Ja. Tacka f-n för det.
"You've got to fight, for your right!"

Tack för att Du kom in på min blogg och läste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0