Nattuggla

Jag skapar bäst på natten. Kanske går det så långt tillbaka som till min födelse, jag föddes ju ändå strax före midnatt och var säkerligen vaken, ja iaf några korta stunder, min första natt.
Det är många nätter som jag sitter uppe. Fixar med jobb eller ansökningar, lär mig nya saker, och njuter av mörkret, ja eller ljuset under sommaren.

Två dagar sedan satt jag uppe och skickade iväg lite spontanansökningar. Det gav utdelning; Värdinnejobb för 7 dagar blev mina. Företagen ringde upp mig några timmar senare. Grymt!

Många bäckar små...



Jag när jag är runt 1 år gammal.
Redan då älskade jag att jogga...





Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka bra bilder och vad bra skrivet det är. Det skulle vara många fler som läser din blogg, för du skriver så bra,roligt. Kram mamma pappa

2010-09-15 @ 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0