Vilken födelsedagspresent...

Fick ett brev från Landstinget i Östergötland.
Öppnar det och ser att jag är kallad på cellprov... Jippie. Det är ju verkligen jättekul.
Läser sedan vidare och ser att tiden jag är kallad på är 21 okt på eftermiddagen.
21 oktober - min födelsedag!

Vad är det för en ond människa som suttit där på landstinget och tänkt " Ha haaa. Det här är precis vad hon den där Jenny ska få i 30 + födelsedagspresent av oss".
Va?! Vem är det?
Svara!

Jag citerar Håkan i Sunes sommar;
"Det här ska du få fan för!"



Ps. Jag tycker att det är fantastiskt bra att det tas cellprov, men lite respekt kan man väl ändå ha och se till att kvinnorna blir kallade någon av de andra 364 dagarna på året. Eller? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0