Jobb, jobb, jobb. Å ett spärrat bensinkort.

Jösses vad de var köpglada i Kumla. Å kaffesugna.
Efter en lång dag satte jag mig i bilen och fortsatte på min miniturné till Skövde.
Men resan höll på att ta tvärstopp då företagskortet jag fått för att kunna tanka med var spärrat av någon anledning. Tur att jag inte är typ 19 och ägare till ett tomt kontokort så jag kunde lägga ut själv. Vad hade annars hänt?

Kan man be om en faktura på bensinstationen? Tar de fram nån pump och pumpar tillbaka bensinen man hällt i? Ringer de polisen? Can somebody tell me please!

Nu ligger jag vetgirig på mitt hotellrum i Skövde. 
I min jackficka ligger ett kontokort med naggat saldo.
Å i bilen ligger ett spärrat bensinkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0