Kamerakåt

Äntligen är vi igång med kursen "Skådespelare framför kameran"!
11st är vi, många från de olika scenskolorna, men även musikalartister och mimare. En härlig blandning av ungt och äldre.

En massa texter blir det att lära sig. Fick 3 scener direkt, plus en monolog att framföra imorgon. Vi ska filma varje dag och när kursen är slut klipps allt vi gjort ihop allt och så får vi det som en showreel. Perfekt!
Vissa är så kamerarädda att de vill kräkas... och då har de ändå under flera år arbetat på stora scener i Sverige, England och Usa. Andra, eller mest jag, är kamerakåta och älskar det. Tänk vad olika det kan vara.

Det mailas, repas och så skissar jag på min hemsida.
Jag är inne i ett flow, and I like it!


"Begåvning är inget tillstånd, det är en tillfällighet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0