Jag är stolt över mig själv. Stolt att jag...

foto0487 (MMS)

Jag är stolt över mig själv. Stolt att jag inte gav upp trots att det var enormt motigt ett tag. Stolt att jag var förberedd. Å så är jag extra glad över att de, Benny Andersson-Björn Ulvéus-Lars Rudolfsson sa; " vad fint du sjunger" när jag var klar. Benny satt o blundade hela tiden. Lyssnade nog på min klang. Hoppas hoppas på callback! Att de dessutom sa så när kvinnan jag lyckats övertyga att ge mig en auditionplats sitter där satt fint. Anti-en repetitör jag hade när jag jobbade på Silja 2006-kompade mig perfekt. Lycka! Tar det som ett tecken att de sålde Dufvemålavatten på båten tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0