Du är dum.

Så sa han till mig, mannen i 50 års åldern, och det efter att jag sagt till honom att han inte kunde spela med handkontrollen då en liten flicka höll på och dansa. Ja, och inte nog med det, utan även mumlade han något, sa till mig att flytta på mig, vilket jag såklart inte gjorde utan sa till honom att han fick gå förbi framför mig.

När jag svarade honom att jag inte alls var dum tog han sats och gav mig en rejäl putt så jag höll på att ramla omkull. Vad jag gjorde?
Åh vad jag ville hoppa på, brotta ner och gärna vrida om hans fula näsa och säga till att så där gör man inte.
Men då jag inte såg någon vakt i närheten, och det kan ju vara till en fördel om inte planen med att hoppa på och brotta ner någon funkar, gick jag istället efter och schasade ut honom ur lokalen.

Hans plan var ju såklart att stjäla dom. Det är sånt som händer under upp och nerrigg. Å självklart drabbades vi av det med. Så himla snabbt går det. Jag önskar att spelet inte funkar för dom när de kommer hem!

Du är dum sa han.
Jag? Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0