Omänskligt sensuell

Det blev jag nyss kallas av en norsk, manlig, gäst.
Omänskligt sensuell. Jag var bara tvungen att skriva det igen.

Där gick jag med mitt gamla halvborttagna scensmink och luktade mumma efter showen, å så kommer han fram till mig och säger att jag har gett honom mer självförtroende.

Efter kort konversation säger han att han har en massa röda vägkäppar på sitt rum, och att jag ska tuktas...
Jag kontrade med att säga att jag inte var någon argbigga, sa hej då och tvingade honom att kyssa min hand. Detta medans Anders, Jenny och Sanna stod bredvid och skrattade så de tjöt.

Livet är bra festligt ibland.
Omänskligt sensuell. De' ni!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0