Lägg ner skiten!

Så står det att läsa idag på båda löpen.

Ska jag ta det personligt?
Jag som ändå kom igång där ett tag. Ska jag bara helt sonika ge upp?
Menar de att jag ska strunta i Beach 2010, istället frossa och unna mig allt gott som finns tillgängligt...?!

Nej, såklart handlar det inte om mig utan om att Sverige, för första gången någonsin, inte gick vidare till ESC final.
SKANDAL!!! Avgå!! Lägg ner skiten!! Hårda ord.
Tror nog det är som bortblåst om några månader när det återigen är februari och vi sitter där framför dumburken och käkar våra inköpta schlagerchips.


Min Beach 2010.... Ja det är väl bara och sätta igång på allvar med den om jag ska lyckas innan året är slut.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0