Vadvärk..

Shit vilken värk jag har i mina vader idag... Galet!
Efter skidåkningen igår, som för övrigt var helt underbar, är det priset jag får betala och det är ju faktiskt lite träningsvärk.

Jag hade lite skidskola med, och det gick fantastiskt bra för eleven. Vilken talang!
Upp lätt som en plätt i ankarliften, sedan stolliften och ner för både röda och röd/svart backar. Inte illa pinkat.

Ikväll är det ingen show så istället ska vi gå och kolla på Adrenalie Rush i Kupolbion!
Det blir spännade att se om det är så nervkittlande som de skriver...

Sen måste jag ju gratulera några fina och bra tjejer med:

Grattis Liw som kommit in på Artisten & Grattis Anna som fått jobb på Wallmans på Turné till hösten!!! Tjohooo!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0