Vad händer idag då?

Idag är det min tur att vara Prinsessan Tessan igen, en roll som är mycket rolig att göra.
Vi har fått ett nytt manus med lite nya låtar men det är den gamla som ska köras idag.

Barnen är helt med på noterna, sitter som tända ljus och lyssnar och hjälper vilt till att leta efter skatten.
Det är fantastiskt att barnen lever sig in så mycket och frågar om jag är en riktigt prinsessa!

Ikväll skulle jag viljat vara i Köpenhamn på Wipeout Reunion Party hemma hos Silas, men istället får jag köra show här i Piteå. Även om det är sjukt kul att jobba måste jag nog ändå erkänna att det hade varit lite roligare att vara där i Danmark ikväll. Mycket roligt folk, och nya bekantskaper that knows how to party!!

Imorn kl 20 på Kanal5 är det min tur att vara med i Wipeout - missa inte det.

Jo en sak till....
Jag skulle gå in på aftonbladets hemsida men var lite för snabb så det blev bara http://www.af.
Kolla in vart jag hamnade istället.... Ha ha! Sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0