Tanter är vi allihopa!

Stina fyller 25 år idag!
Vi firade in hennes födelsedag på "the penthouse" skulle man kunna säga,
en helt fantastisk relaxavdelning med utsikt över vattnet.

Då fröken numera kan titulera sig tant tänkte vi kollegor att en dag på SPA var den perfekta presenten
En hel dag har hon att vänta sig, och det är nästan att jag blir lite avis.
Kanske skulle unna mig detsamma innan jag åker härifrån...

Dock var kvinnan som är föreståndarinna där extremt oserviceminded när vi fixade presenten.
Det var länge sedan jag träffade på en sån filur som bara var kärringa mot strömmen.
Att hon dessutom kallade mig för "lilla vännen" blev ju bara pricken över i:et.
Bägaren skulle kunnit rinna över, en massa fina ord och kapningar vid fotknölarna skulle kunnat sippra ut mig
- men icke!

Jag hölll god min, höll mig på mattan och gick med raska steg därifrån när inhandlingen var avklarad.

Ja, ja... Hon kanske led av PMS.
Stackars lilla vännen.

Efter att ha jobbat idag spenderade jag min eftermiddag i bubbelpoolen.
Trevligt avslut på en trevlig vecka.

Imorn blir det skidåkning igen!
Tjohooo, fasen va gött det är att leva.

På med störtkrukan så kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0