Sommar, Sommar, Sommar...

Nu när solen tittar fram mer och mer är det ju lite trevligt att iaf vara lite brunare än svensson.
Jag har ju ingen solresa inplanerad så istället smörjer jag in mig med Dove's summer glow, och jösses vad jag får färg, helt otroligt!

Idag har jag även bestämt mig för vad som ska hända i sommar.
Det blir inte Piteå utan Stockholm med omnejd som jag koncentrerar mig på, med avstick för olika jobb.
Å anledningen till detta är att jag har en del bröllop att gå på under juni, juli och augusti som är viktigare för mig än att jobba. Pengarna får rulla in på andra sätt.

Så nu är det full tid att börjar leta jobb och presentera mig för olika arbetsgivare!

Sommar, Sommar, Sommar.... Fasen va nice det kommer bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0