Massor med musikaler

Plötsligt är det massor med audition och premiärer till spännade musikaler.
Skulle kunna säga att den musikalvärlden blomstrar!

Wicked i Köpenhamn, I hetaste laget i Stockholm, We Will Rock You i Stockholm, Buddy Holly i Oslo, Spamalot och Singing in the Rain i Malmö, en massa Spring Awakening runt om i Norden och så den där Kristina från Duvemåla igen som det ryktas om ska göras i Finland m.fl.

Det måste ju ändå klassas som helt ok musikalår.
Synd att jag inte lyckats övertyga på mina auditions att de skulle välja mig.
Ja, å synd att jag inte kan gå på vissa auditions heller.
Men men.. Det kommer.

Vad händer i sommar?
Ingen aning.

Vad händer i höst?
Ingen aning.

Ska bli sjukt spännande att se vad framtiden har i sitt sköte för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0