Störst av allt är kärleken!

Daniels tal till sin Victoria var ett stort kärleksrus och hans tal med avslutet: "Störst av allt är kärleken. Victoria, jag älskar dig så" är startskottet på en fortsatt fantastisk kärlekssaga.

Oh happy day!
Vilken helt magisk dag det var. 19 juni 2010. Ett Stockholm sprängfyllt med glädje, kärlek och lycka.
Flera timmars väntande framför Slottet blev det, med vigseln från Storkyrkan som visades på storbildsskärm. De flesta gästerna bussades fram till kyrkan, några kungligheter, däribland Norges och Danmarks kom i bilkortege.

Vilken klänning Victoria bar. Vilket släp, krona och brudbukett! Å Daniel. Mannen av folket, som när han gick in i kyrkan var en helt vanlig grabb, men vid utgång fått titel Hertig av Västergötland, Riddare av Serafimerordern, och Hans Kungliga Höghet Prins Daniel!
De strålade i kapp. Det gick inte att ta miste på deras lycka.

Jag grät. Män och kvinnor runt omkring mig grät. Tårar av lycka.

Var finns du, min prins?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0