Yatzymani

Har suttit framför sjön idag igen, i sol och lite blåst, och bara varit.
Vilka underbara dagar som har passerat. Känns precis som när jag var liten och inte behövde planera nånting alls. Dagarna kom och gick och fylldes med upplevelser, intryck och avtryck.
Dagar blev till veckor, veckor blev månader och snart var det dax för skola igen.

Skillnaden nu är att jag inte behöver gå in i någon skolsal där i augusti utan väljer själv vart jag vara och göra.
Skönt. Fräknig och dan, fri att göra precis vad som faller mig in.
Som idag när vi spelade yatzy där vid sjön. Precis som när jag var liten.





Kommentarer
Postat av: mamma

Hej du



Det var bra kort på oss. Du skrev inte att det var jag som vann på tärningarna. Ni fuskade med mig. Kanske. Idag skall de gå till oxelbergsparken och fika kl halv två. Det är bara för att de skall lära känna varandra bättre i jobbfabriken. Kram mamma

2010-07-09 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0