Vaxpropp?!

Jag funderade över det där med att blogga 10ggr/dagenför att se vad som skulle hända med besöksantalen, men beslutade mig för att det är inte intressant.
Kanske får jag värmeslag och fnatt och gör det ändå - vem vet?

Det som jag iaf vet just nu är att jag har blivit totalt lommhörd på mtt väntra öra. Fick in vatten efter alla mina dyk och tänkte att det där försvinner ju, men ikke, locket blev värre och nu sitter jag här med hörsel på bara mitt högra.
Ringer till alla vårdcentraler, vårdupplysningar, sjukhus m.m..... Vi har semsterstängt, vår telefontid är, du tillhör inte oss, ta nässpray, ligg högt på natten, kanske är det en vaxpropp... Ja det är deras svar.

Vaxpropp. Brazilian vax. Vaxmuseet. Bivax. Vax on vax off.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0