Munken in the park

Tycker det är mycket trevligt med gratisfestivaler. Nu i dagarna 2 pågår Munken in the park här i Norrköping, där en massa band, kända som mindre kända spelar från en scen mitt inne i stan. Gratis entre, öltält och folk som minglar, umgås och har det alldeles förträffligt tillsammans. I like it a lot!

Ikväll blev det Oskar Linnros och Khoma, med en fullkomligt brilliant Jan Jämte på lead, som jag lyssnade mest på. Morgondagen bjuder på Fältartistkollegan Alexandra, Moneybrother, Timo Räisinen och Veronica Maggio bland andra. Med andra ord, en riktigt höjdardag att se fram mot.

Marie var mitt sällskap denna kväll. Vi spanade ihop. Träffade Jesper med. Imorn skulle han partaja, då han hade bilen ikvälll. Andra har barnen, han hade bilen.
Vi kom även fram till att vår åldersgrupp antagligen befann sig hemma mellan blöjbyten och benbrott från studsmattor då klientelet var upp till ca 19år med ett glapp till 39+.... typ. Men vi hade skoj ändå!

"Munken in the park" är ett bra initiativ som gör att stan lever upp mitt i sommaren. Tack för det Saliga Munken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0