Möjligheten finns överallt...

...Ja att jag springer på mr Right!
Därför är det nog bäst att jag piffar till mig lite extra när jag ska gå till banken imorn.

Blev uppringd för två veckor sedan av en kvinna som ville boka in ett möte med nån bankman. Detta har ju aldrig tidigare hänt, å inte har jag vunnit några pengar eller på annat sätt ökat mitt kapital, så jag vet inte riktigt varför de vill träffa mig.
Jag tycker iaf att det ska bli intressant att se vad han, eller i tristaste fall, hon, vill att jag ska göra med alla mina pengar!

Efter bankbesök blir det en vända på stan och sen styra kosan mot Stavsjö, då det nog blir kanonväder, för badlekar och grillning.
En trevlig utflykt som gjorts till en tradition den här veckan.

Hur det går för mig på banken återkommer jag med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0