Dunderfest!

Vilket underbart bröllop jag var på.
Teresia & Eriks partaj efter vigseln gick inte av för hackor det heller!

Kärleken nästan svämmade över i Östra Ed igår. Så mycket kärlek, värme och omtanke var det länge sedan jag var mitt ibland. Gudomligt är ju det minsta superlativ jag kan säga om det.
Efter Eriks rungande JA! , som fick hela kyrkan att börja skratta, var festen igång. Å hur många klarade av att inte fälla en tår när Teresia sjöng "Du är allt" till sin älskade?! Min mascara forsade iaf nerför mina kinder.



Att gråta av lycka är fantastiskt. Det renar själen. Vi måste våga visa våra känslor mer. Det är som att det finns en spärr på oss; du får inte visa att du är känslig, rörd, vågar fälla en tår bland vänner.
Nej för då är du ju svag,och det går ju inte för sig.
Jo då! Det går alldeles utmärkt.

I slutproduktionen Sweet Charity på gymnasiet sjöng jag en textrad som löd:
"Jag älskar gå på bröllop, jag gråter jämt på bröllop. Släpp in mig i en kyrka för jag tjuter när jag njuter"

Med dom orden loggar jag ut, beger mig ut i sommarvärmen och förbereder mig inför nästa bröllop, som är på Gotland om bara 21 dagar!


Många skulle vara med på bröllopsfotot...
...tårtorna räckte till alla....



Tack för en dunderfest Teresia & Erik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0