Bröllop, Party och lite clowneri

Oj, oj, oj!
Ser att det har gått en vecka sedan jag skrev nåt här. Har gjort så många olika roliga saker som tagit min uppmärksamhet från denna lilla blogg. Sopigt! skulle vissa säga. Kanske är jag beredd att hålla med.
Å nej, jag har fortfarande ingen kabel till kameran, så detta inlägg blir sjukt långt och lite trist utan några bilder. Jag vet. Men på tisdagkväll. Då finns det här.

Gotland då. Ja för det är här jag befinner mig nu. Anledningen?
Sara & Eriks bröllop!
Sen passar jag ju även på att besöka bästaste A B Bertilsson och allt annat bra folk som oxå jobbar här.

Sista dagen på Sthlmsveckan. Känns som att the Brats har tagit det kolugnt hela veckan och dagens hemresedagen är en jättelång seg efterfest. Kanske har det att göra med vädret, för särskilt party är det ju inte med spöregn och kalla vindar. Nej, de sista två dagarna har Gotland visat upp sin mindre sommarsköna sida.
Några som däremot har jublat är träden och buskarna.

Å bröllopet?!
Det är ju oftast bara en vit klänning som alla dessa brudar har på sig, men jösses vad alla ser olika ut, å vad vackra de är. Saras sjöjungfruskapelse var aldeles bedårande och Erik var otroligt stilig i sin kavaj med kravatt.
Gäster från Tyskland, Danmark, Åland, Finland, Norge och Sverige samlades i Garda för att tillsammans se till att det blev en sjuhelsikes fest. Om vi lyckades? När solen hade gått upp, maten var slut och massor flaskor med Fernet låg tomma i slasken stängdes till slut festlokalen av inga mindre än de lyckliga tu.

Själv sov jag i husvagnen. Vaknade efter 3 timmar, tog på mig och sminkade mig till Clownen Bizzy sen blev det Tott och skattjakt. Det gick finemang. Utan mankemang.

Nu ska jag bege mig mot bröllopspresentuppackning och lite skönt häng.
So long så läng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0