1100 ballonger

Rosa och svarta. Ja, å röda, magenta och gröna. Till och med genomskinliga!
Jag har beställt figurballonger idag. Behövde fylla på förådet, och då tyckte jag att det var lika bra att göra det ordentligt; 1100st beställde jag i olika granna färger.

Så vet du någon som behöver en clown till ett kalas eller dylikt är det bara att kontakta mig. Ja, eller rättare sagt, Clownen Bizzy!



Nu är det även bokat och klart. Jag kommer åka till Gotland 21-27 juli. Med andra ord kommer jag att vara där under den beryktade Stockholmsveckan. Jag tänkte liksom såhär; Varför inte förena nytta med nöje... Nöjet är att jag ska sjunga på bröllop,hälsa på Anders & CO och jobba på Tott Resort med Bizzy.
Vad nyttan är? Ja, det får vi se.

Om det blir alltför trist får jag väl blåsa upp några av mina 1100 ballonger och försöka flyga mig hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0