Lugn.

Idag kom kostymören och smink/perukansvarig upp till oss.
De hade bilat från Göteborg.
Bilat!! Det är 143 mil...
Typ lika långt som ner till paris eller så hemifrån.

Imorn ska vi få se kläderna, köra igenom Walk of Fameshowen med allt som hör till och fixa iordning backstage, det drar verkligen ihop til för premiär.
Fick en massa stämmor idag som måste övas in.

Sen hann jag förbi VC och får svar i veckan på provet.
Nu är det ju bättre, men alltid kul att få veta.

Pratade även med Peter.
Vilken tur jag har som fått honom som kontakt på AF! Han fixar verkligen allt. Det är aldrig några problem utan alltid bara: Men vad kul för dig. Klart du ska åka på det. Lycka till!

Trots att det är skitmycket kvar så infinner sig ett lugn hos mig, och det är väldigt skönt.
Skulle kunnat vara superstressad, men tar det nu med ro. Herregud.
Jag kan rätt mycket nu. Det som behövs är rutin och det är ju sånt som kommer, inte sånt man kan sen innan.

Nästa vecka kommer mamma o pappa upp med. Tjohoo vad kul!


Med utsikten från min balkong är det svårt att vara annat än just lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0