Bye Bye Argentina, Hello Pite!

Då var ja i Pite då...
Tvära kast för en pekingbrud som avskyr pitepalt!

Argentina då; Hur ska det sammanfattas?!
Ser nu att ett av mina minneskort till kameran är kvar på hotellrummet i Buenos Aires... INTE KUL!
Alla fina bilder från Recoleta Kyrkogård med Eva Perons grav är borta och resan till Argentina.
Tur att FB finns för där lär det finnas en uppsjö med bilder.

Hade ett skönt gäng som var i mitt "lag" i Wipeout;

Therese
- Superwoman som arbetar som redaktör på en tidning
Josef - Hunk från Växjö, nu student i Helsingborg, som dessutom gillar "J'aime la vie" med Sandra Kim!
Geta - aka Gula Gubben
Camilla - Glamourmodell & Eventproducent, skärpt och cool tjej
Adam - Mattant från Nybro, som gärna slängde sig med tyska ord...
Josefin - Radiopratare & Bloggerska
Martin - Cool, chic Sheratongrabb med huvudet mer under leran än över
... Å så jag då: Jenny - presentation onödig...

Jag träffade underbara, totalt galna, skruvade, korkade, halvt knepiga, människor från Sverige, Norge & Danmark. Dessa jobbade som musikalartister, glamourmodeller, dörrvakter, strippor, tatuerare, skådespelare, personliga tränare, studenter, byggnadsarbetare, mattanter, make-up artister, clowner, dokusåpadeltagare.... ALLA fanns representerade!  Visst var det ett gäng med exhibitionister, iaf merparten, så särskilt lugnt var det inte och det gillade jag.

Anitha ( Sveriges Värsta Bilförare ) tyckte att jag skulle bli hennes partner i nåt nytt program på TV4, men jag tackade nej. Om det var rätt beslut? Ja, det är jag hundra på!

Får Du chansen att vara med i Wipeout - ta den!! (Tror att det kommer bli inspelning till en 3e omgång faktiskt)
Det var sjukt roligt, jobbigt, utmananade och avslappnat.

Lite bilder...

Har ju en massa fler kort som är i kameran, men usb'n är på villovägar just nu.

Ja, ja....
Är ju på Pite Havsbad nu iaf - kom upp å hälsa på om Du vill!
Bor i ett jättefint rum, typ som en ministuga i en månad, sen ska vi få flytta in i sprillans nyrenoverade bungalows!
Har redan varit inne i "stan" hos doktorn då ac'n på flyget gjorde mig lite hostig och snuvig.
Ordination? Vatten!
Nu blir det till att sova.

Go'natt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0