Oh what a night! Ja, jag erkänner att ja...

Oh what a night! Ja, jag erkänner att jag gillar frågesporter, å särskilt music quiz. Gissa låten eller artist. Kanske en film eller trummisens namn. Give it to me! Ett stort gäng fältartister gick och åt middag på en restaurang här i Höllviken. Maten var bra, sällskapet utmärkt och bandet entusiastiska. Jag gjorde klart för mina lagkamrater att vi skulle vinna. Å efter en battle mot ett lokalt lag, där vi själva vrålade fram motståndarna, ett medelålders gift par, som vinnare. Priset, 500kr, gav de till oss ändå och tackade för en mycket trevlig kväll. Vad vi köpte? De andra köpte varsin öl. Jag tog en maräng swiss! Otippat?! Å paret kommer nog på vår konsert imorn. Tack o god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0