Förlovningen bruten. Helt rätt beslut!

Så gick det inte längre;
"Prinsessan Madeleine och Jonas Bergström tar det gemensamma beslutet att gå skiljda vägar"
Det kan man idag läsa på hovets hemsida.

Det tycker jag är helt rätt beslut.
Visst kan kärlek svalna mellan två individer, men att det går så långt att någon är otrogen, då finns det ingen anledning till att vara kvar tillsammans tycker jag. Sen har de ju dessutom, som det skrivits i  media, flera gånger försökt lappa ihop sitt förhållande och inte bara plötsligt gett upp.
Men om skriverierna i media är sanna, det vet ju bara dom själva.

Sen är det ju faktiskt rätt skönt att vi har ett kungahus där de får bestämma själva när sånt här inträffar, och inte behöver lyda under speciella regler och lagar.

Slutskvallrat.

Jag bor ju numera i en bungalow med sjöutsikt.
Så så här ser min vy ut när jag tittar ut.
Ser du det blå havet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0