Boda Borg

Fy fasen vad kul det var igår!!!
Sjukt kul.

Vi var på Boda Borg som ligger insprängt i ett berg i Skellefteå ( fd. tillhörande försvaret )
och som är ett ställe med en massa rum som har olika klurigheter som ska fixas för att klara av dom.
Man jobbar i lag, 3-5 pers, och det är både svettigt, galet och totalt enerverande om vartannat.
Ibland blev vi smått tokiga när vi inte kom på HUR vi skulle lösa problemen, men då var det bara att springa och få ledtrådar....  Sååå himla kul ställe.

Å billigt var det med.
Vi var där från 10 - 16:30 och betalade bara 150kr.
Det kallar jag väl värt varenda krona!

Det finns på en massa ställen i Sverige och jag tänker besöka fler Boda Borg det är en dag som är säker.

Hur det gick för mitt lag Team Keso?
Vi vann såklart!! Jippie.
Jag, Anders, Daniel och Cecilia klarade 7 questar med tillhörande ca 21st rum. Well done!



TEAM KESO




Kommentarer
Postat av: Tessan Cambrant

Hej tjejen!!!

Kom till Boda Borg i Oxelösund, vet ja!

Det är sjukt bra! (Jag har själv jobbat där)

Dessutom kan du ju passa på att komma över på en fika! =)

Hoppas allt är bra!

Kraaaaaam Tessan.

2010-04-08 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0