Värdig värdinna

Jag var grym!
Den tyska tanten med stort T var ju dessvärre inte där igår, kanske var hon knäck av mitt leende.
Nej, istället kom det en välpolerad man från östeuropa och presenterade sig för mig som den som skulle stå och spraya "senses" denna dag.
Mais oui.
Jag sålde som F-N. 9st 50ml's och 6st 30ml's. Riktigt bra. Oh vad det stack i ögonen på honom.
FJa, det gick faktistkt så bra att kvinnan som är ansvarig på doftavdelningen gick och hämtade huvudansvariga kvinnan från Lancôme, som in sin tur frågade om jag vill jobba för henne på NK!!
Jo, man tackar.

Varför inte liksom.
Det kan ju vara trevligt att stå där och glänsa.
Jag har alltid velat vara en sån där välpolerad kvinna som står bakom en disk på ett flott varuhus.
Eller.
Jo, men det är nog trevligt.
Ett tag iaf.


Idag ska jag vara värdinna.
Stå bakom en disk vid Hornstull.

Sen blir det Teatergatan, med slutdestination Blue Moon Bar.

Tjo flöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0