Vad väntar du på?

Tjohooo!

Jag visste att det var rätt att bara kasta mig ut i intet där i juni när jag sa "Tack och hej Kungsgatan 29".
Att inte veta vad man ska göra är extremt spännande och utmanande för ens egna utveckling.

Visst, det är energi - och pengakrävande, men samtidigt en endorfinhöjade tillvaro som jag trivs rätt så bra i.

Nu är det en massa bollar i luften, som det så käckt heter:

Jag ska iväg till Skåne på söndag för att jobba i 2v med busschaufförer!
Mitt uppdrag går ut på att peppa, undervisa och informera dessa män och kvinnor på Skånetrafiken gällande ett nytt användarsystem som ska införas.
Däremellan är det inbokade clownjobb, inspelningar av röstprov,jobbmöte för eventuell clubturné m.m!

Galet - och helt undebart.

Det handlar verkligen bara om att vara framåt. Driven.
Måste anamma detta till min musikaliska karriär med.
Då kan jag komma mycket längre än var jag nu befinner mig!
För talang det har jag, vilja, energi, envishet och jävlar anamma fick jag i modersmjölken.
Egentligen finns det inget som kan stoppa mig.
Bara jag själv.

Så Jenny,
Vad väntar du på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0