Umeå på lördag!

Så var det klart.
Jag ska vara med och inviga ett naturreservat i Umeå på lördag.
Stockholm t.o.r
Lite trist att inte vara där lite längre, men det är ju "bara ett jobb".
Skulle velat ha hälsa på Musikalakademien, men det får bli nästa gång.
Det är ju för sjutton 10 års jubileum nästa år!!
Galet var fort tiden går.

Dagen flöt på rätt bra idag.
Hade ingen parfym att dema först, och fick ABSOLUT INTE bryta en förpackning heller....
Så där stod jag i en hel timma, utan parfym, och var typ bara kuttersmycket.
Snygg helt enkelt.
Trots detta lyckades jag sälja 2st parfymer, med bara talets gåva, utan att de ens fick dofta på den.
Det kallar jag en bra försäljare!!


På lunchen gick jag upp på terassen för lite luft innan rasten var slut.
Jag hade inte en aning om att det finns radhus på taket till huset som H&M och SOUK ligger i.
De har små trädgårdar med där på taket.
Tydligen var de asdyra när de byggdes och såldes.

OM jag nångång skulle köpa radhus skulle det definitivt INTE bli på ett hustak mitt inne i en miljonstad.
Själva tanken är väl att ungarna ska kunna vara ute och leka, inte behöva ha säkerhetslina på sig när de går utanför dörren?!?!
Storstan.

Fick även just veta att det ska bli förbjudet att köra med dubbdäck på vissa gator här på Södermalm nu, hur nu det ska gå till. Personen som kom med förslaget sa att man får byta innan man åker in på dessa gator.
Detta skulle ju i sin tur betyda att det behövs en jäkla massa nya "bilmekcenter"...
Storstan.

Vilket tur att jag slipper säkerthetslinor och annat trams när jag ska upp till lugnet och Umeå på lördag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0